Shinra Modérateur
Nombre de messages : 364 Localisation : Braine-le-Comte (Belgique) Date d'inscription : 07/05/2007
| Sujet: des infos à communiquer ?? gameboy united Mar 25 Mar - 0:35 | |
| ultra Rare vintage Manchester United gameboy originalvoila l'intitulé d'une vente qui a eu lieu sur I.B. Je ne suis pas chasseur de raretés de la masion de mario, mais bon, je ne renie pas à apprendre l'une ou l'autre chose. Si vous avez des infos , je suis preneur. Fake ? rareté ? Perso , je ne connais pas *photos en route* - Citation :
- GAME BOY / CLASSIC RED MANCHESTER UNITED
verry hard to find ! original ! here's your chance to buy one !
- sound & buttons are working perfect / tested.
- works with 4 AA baterijen . ( not included )
- model no. DMG-01 ( 1995 ) SERIAL / GM 2712622
- console volledig opgekuist en werkt prima. completely cleaned up for sale.
- speelt perfect - getest - en alle knopjes werken.
- speelt / play's zowel de normale gameboy games als gameboy color games.
( please contact me for anny questions / pay with paypal = fast and easy )
- the logo's are a good condition ( look @ pictures ) only the " O '' in gameboy is not entirely complete
- aangetekend versturen = 4,40€ extra / signed for = 4,40€ extra
INFO ( wikipedia ) : Play It Loud! In 1995, Nintendo released several Game Boy models with colored cases, advertising them in the Play it Loud! campaign. Specifications for this unit remain exactly the same as the original GameBoy, including the monochromatic screen. This new line of colored Game Boys would set a precedent for later Nintendo handhelds. Play It Loud units were manufactured in red, yellow, green, black, blue, white and clear cases. A very rare, limited edition Manchester United Game Boy - red, with the logos of the team emblazoned on - was released coterminously with the Play it Loud! handhelds in the United Kingdom. | |
|
Shinra Modérateur
Nombre de messages : 364 Localisation : Braine-le-Comte (Belgique) Date d'inscription : 07/05/2007
| Sujet: Re: des infos à communiquer ?? gameboy united Mar 25 Mar - 11:26 | |
| | |
|
Invité Invité
| Sujet: Re: des infos à communiquer ?? gameboy united Jeu 27 Mar - 14:14 | |
| Ha oui je l'avais vus en vente en Loose chez Inter Games a Bxl il y a quelques temps, pas mal en effet |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: des infos à communiquer ?? gameboy united | |
| |
|